Natur

EcoOnline bytter logo og visuell profil

EcoOnline har p? f? ?r vokst fra ? v?re et gründerselskap til ? bli Nord-Europas mest innovative utviklere av programvare for effektiv kjemikalieinformasjon. For ? im?tekomme nye markeder, trender og kommunikasjonsplattformer f?r EcoOnline ny logo og visuell profil.
– Det var p? tide at vi fornyet oss. Den gamle logoen fungerte for eksempel ikke p? digitale flater ? et paradoks for oss som lever av ? v?re online, sier administrerende direkt?r ?yvind Thorsen i EcoOnline.

Det er Breakfast reklamebyr? som har utviklet ny logo og visuell profil.
– EcoOnline er et fremtidsrettet selskap som utvikler gode teknologiske l?sninger for sine kunder. Derfor fortjener EcoOnline en moderne profil, sier kreativ leder i Breakfast, Christian Braathen.

EcoOnline utvikler l?sninger som setter virksomheter i stand til ? forebygge skader p? mennesker og milj?. P? den m?ten bidrar vi til ? redde liv og ta vare p? milj?et. Kjemikalier tar ?rlig livet av flere mennesker enn veitrafikken gj?r, i tillegg representerer kjemikalier ogs? en betydelig fare for milj?et.
I dag har mer enn 3 500 bedrifter i Nord-Europa valgt EcoOnline som sin leverand?r av programvare for kjemikalieinformasjon. Vi opplever h?y vekst, og er per i dag mer enn 60 engasjerte medarbeidere fordelt p? kontorer i T?nsberg, Oslo, Göteborg, Espoo (Finland) og Neuchâtel (Sveits).01000

Similar Posts