Natursp?rsm?l

Hyundai p? topp i merkevarerapport

Hyundai ble rangert som nr. 11 blant verdens “gr?nne” merkvarer (Global Green Brands) av Interbrand i en fersk rapport. En hoved?rsak er selskapets satsing p? utvikling av hydrogenbiler og Blue Drive, et altomfattende tiltak fra Hyundai for ? redusere drivstofforbruk og utslipp av CO2 p? alle sine biler.
Hyundai ble nr. fire av syv bilprodusenter som kom med p? listen. Unders?kelsen er gjort blant 10.000 respondenter i 10 land og vurderer selskapenes aktiviteter for et bedre milj? kombinert med publikums oppfatning.
Hyundai Motor Company i Korea er verdens femte st?rste bilprodusent med ca 78.000 ansatte. Hyundai er representert i 193 land med ca 6.000 forhandlere. I Norge har selskapet ca. 65 forhandlere og har solgt over 70.000 biler siden merket kom til landet i 1992.
0000

Similar Posts