Ny lavart funnet i Norge

I forbindelse med det f?rste sn?fallet mange steder i Norge, opplevde Opplysningen 1881 en kraftig ?kning i antall samtaler.
– Er toget fra Lillestr?m til Oslo i rute? Hva er telefonnummeret til Statens Vegvesen? Dette er noen av de typiske sp?rsm?lene Opplysningen 1881 f?r i disse dager.
– B?de i g?r og i dag har vi merket et ekstra trykk fra kunder som trengte hjelp ikaoset, sier Marianne Lund, markeds- og kommunikasjonssjef i Opplysningen 1881, og venter stor p?gang ogs? fredag. Selv om det var meldt sn?, er dette noe Opplysningen 1881 ser hvert ?r n?r den f?rste sn?en kommer. – Folk er ikke forberedt og de f?r det travelt med ? “sko” seg for vinteren. Derfor ringer de til oss for ? f? den hjelpen de trenger. Typiske sp?rsm?l er nummer til NAF, Statens Vegvesen, verksteder og NSB. Sp?rsm?lene vi f?r endrer seg med sesonger, og speiler hendelser i samfunnet. Dager som dette er en klar bekreftelse p? det, legger Marianne Lund til.
For ytterligger kommentarer, kontakt markeds- og kommunikasjonssjef Marianne Lund, tlf 971 91 271
Fakta:
Opplysningen 1881 – Telenors offisielle leverand?r av opplysningstjenester. Opplysningen AS er et norsk selskap som formidler innenlands og utenlands opplysninger om personer, organisasjoner, bedrifter og offentlige institusjoner i det norske markedet. Med over 140 millioner henvendelser og s?k i 2009 er telefonkatalogen til Opplysningen landets ledende formidler av person- og bedriftsopplysninger. I underkant av 600 medarbeidere p? seks steder i landet gir opplysninger fra inn- og utland i alle kanaler ? via telefon, SMS, mobil og internett. Opplysningen omsatte i 2009 for ca 900 millioner kroner.
Vedlagte filer
0000

Authors

Related posts

Top