milj?

Utmerkelse til LOS

I konkurransen ?Det offentlige gullegget? for beste annonsekampanje rettet mot kommunesektoren i 2013, fikk LOS en flott 3. plass. Det er Kommunal Rapport som deler ut prisen.
-Annonsekampanjen “Det er vi som sl?r str?mb?rsen!” fikk mye skryt for den r?d tr?d mellom de ulike plattformene, print og digitalt. Juryen ?nsket imidlertid en litt mer tilpasset landingside for kampanjen, forteller Thorbj?rn Laundal, markeds- og kommunikasjonsdirekt?r i LOS, som synes det er veldig hyggelig ? f? en slik anerkjennelse.
I ?r var det Visma som vant konkurransen, med Enova p? andre plass.
Kommuner, fylkeskommuner og kommunale bedrifter kj?per inn varer og tjenester for 150 milliarder kroner ?rlig. ? bli foretrukket i dette enorme markedet, krever i tillegg til kreativitet kunnskap om hvem som tar beslutningene og hvordan det skjer. Med Det offentlige gullegget vil Kommunal Rapport gi honn?r til akt?rer som gj?r dette p? en god m?te. Prisen ble delt ut for tredje gang.

Om LOS
LOS er Norges st?rste str?mleverand?r i bedriftsmarkedet, og landets tredje st?rst str?mleverand?r totalt.
Kjernevirksomheten er str?mprodukter tilpasset kundenes behov. Selskapets egne kraftforvaltere minimerer kundenes risiko ved ? analysere r?vareb?rsene og de gjeldene str?mprisene.
Hovedkontoret ligger i Kristiansand med regionkontorer i Arendal og Lysaker utenfor Oslo.
LOS tilbyr str?m med opprinnelsesgaranti til b?de privat- og bedriftsmarkedet.
Selskapet er et heleid datterselskap av Agder Energi AS, og omsatte for 3,9 milliarder kroner i 2013.
I 2012 ble LOS k?ret til landets best likte str?mleverand?r av EPSI-Norway og ble k?ret til ?rets kundeservice i kategorien ?Energi? av TNS Gallup.
LOS er Milj?fyrt?rnsertifisert og medlem av Klimapartnere.0000

Similar Posts